Iestatiet reģionu: Latvia

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Pārdošana tiešsaistē – kam pievērst uzmanību saistībā ar loģistikas darbībām

28.08 2024 Uncategorized

E-komercijas straujajā pasaulē loģistika ir kas vairāk par paciņu pārvietošanu no punkta A uz punktu B – tas ir izšķiroši svarīgs elements, kas var būtiski ietekmēt klientu apmierinātību, atkārtotu iepirkšanos un uzņēmuma panākumus kopumā. Turpinot pieaugt tiešsaistes pirkumu popularitātei, ļoti svarīgi optimizēt loģistikas darbības, lai saglabātu konkurētspēju un atbilstu klientu gaidām. Tā kā “HRX” nodrošina e-komercijas paku piegādes pakalpojumus visā Eiropā, esam apkopojuši vērtīgu informāciju, ar kuru vēlamies padalīties.

Loģistikas izšķiroši svarīgā loma e-komercijā

Loģistika ietver visas darbības, kas nepieciešamas, lai produktus no ražotāja vai piegādātāja nogādātu pie galapatērētāja. Tā ietver krājumu pārvaldību, pasūtījumu izpildi, piegādi un nodošanu atpakaļ. Saskaņā ar “McKinsey & Company” pārskata rezultātiem loģistikai un piegādes ķēdes pārvaldībai ir izšķiroša loma, lai panāktu klientu apmierinātību un tos paturētu – tas ir ļoti nozīmīgi uzņēmuma ilgtermiņa panākumiem.

Kā lieliska loģistika uzlabo atkārtotas iepirkšanās rādītājus

1. Klientu apmierinātība un noturēšana

Pētījums liecina, ka loģistikai ir izšķiroši svarīga loma, nodrošinot klientu apmierinātību. Deloitte pētījumā noskaidrots, ka 67 % patērētāju piegādes ātrumu un precizitāti uzskata par nozīmīgākajiem faktoriem, kas ietekmē viņu apmierinātību ar iepirkšanos tiešsaistē. Tas norāda uz to, cik liela nozīme klientu noturēšanā ir uzticamai un laikus veiktai loģistikai.

Ja klienti savus pasūtījumus saņem laikā un labā stāvoklī, ir lielāka varbūtība, ka viņi atgriezīsies, lai veiktu turpmākus pirkumus. “Forrester Research” pētījuma rezultāti liecina, ka 88 % klientu ir gatavi maksāt vairāk par ātrāku piegādi, ja tā nozīmē labāku pieredzi.

2. Pasūtījumu izpilde un ātrums

Pasūtījuma izpildes ātrums tiešā veidā ietekmē klientu lojalitāti. “Journal of Business Logistics” publicētajā pētījumā noskaidrots, ka ātrāka pasūtījumu izpilde būtiski palielina atkārtotu pirkumu varbūtību. Šajā pētījumā norādīts u to, ka ar katru dienu, kurā sūtījums kavējas, klienta apmierinātība krītas par 1,6 %.

3. Krājumu pārvaldība

Efektīva krājumu pārvaldība nodrošina to, ka preces ir krājumā un pieejamas klientiem, tādējādi novēršot zaudētās pārdošanas iespējas un paaugstinot klientu apmierinātību. “Aberdeen Group” pārskatā noskaidrots, ka uzņēmumi, kuriem ir modernas krājumu pārvaldības sistēmas, gūst par 22 % lielāku klientu apmierinātību, un viņiem par 19 % uzlabojas pasūtījumu izpildes rādītāji.

Padomi, kā loģistiku padarīt efektīvāku

Turpmāk tekstā dalīsimies ar dažām idejām par to, kā uzlabot loģistikas procesu.

Pasūtījuma izpildes vienkāršošana

1. Automatizācija un efektivitāte

Pasūtījumu izpildes automatizācija var būtiski uzlabot apstrādes laiku un mazināt kļūdas. Honeywell pētījumā noskaidrots, ka 78 % mazumtirgotāju, kuri ir ieviesuši automatizācijas tehnoloģijas, ir labāka pasūtījumu precizitāte un ātrāks apstrādes laiks.

2. Caurskatāmība un izsekojamība

Ja klientiem piedāvā izsekošanas informāciju reāllaikā, tas var uzlabot viņu iepirkšanās pieredzi un mazināt raizes par saviem pasūtījumiem. “Harvard Business Review” pētījumā noskaidrots, ka 84 % klientu vēlas saņemt aktuālo reāllaika informāciju par saviem pasūtījumiem.

Efektīvas izsekošanas sistēmas ļauj informēt klientus un mazina jautājumu daudzumu klientu apkalpošanas dienestā par pasūtījuma statusu, ļaujot jūsu komandai koncentrēties uz stratēģiski nozīmīgākiem uzdevumiem.

Efektīva atpakaļ nodošanas pārvaldība

1. Atpakaļ atdošanas politika un klientu pieredze

Klientam draudzīga atpakaļ atdošanas politika ļauj saglabāt klientu uzticēšanos un uzlabo atkārtotu darījumu iespējas. Vienkāršota atpakaļ atdošanas procesa ieviešana, tostarp vienkārša atdošana atpakaļ tiešsaistē un ātra naudas atmaksa var uzlabot kopējo klientu pieredzi un atkārtotu pirkumu iespējas.

Ilgtspējīga loģistikas prakse

1. Ietekme uz vidi un klientu izvēles

Patērētāji arvien lielāku nozīmi piešķir ilgtspējai. Nielsen pētījumā noskaidrots, ka 66 % pasaules patērētāju ir gatavi maksāt vairāk par produktiem un pakalpojumiem no uzņēmumiem, kuri tiecas radīt pozitīvu ietekmi uz vidi un sabiedrību.

Ilgtspējīgas loģistikas prakses ieviešana, piemēram, videi draudzīgs iepakojums un piegādes maršrutu optimizēšana, lai mazinātu izmešu daudzumu, var uzlabot jūsu zīmola tēlu un pievilcību tādu klientu acīs, kuriem ir svarīga vides aizsardzība. Uzņēmumi, kuru prioritāte ir ilgtspēja, var sevi izcelt un piesaistīt uzticamu klientu bāzi.

Loģistikas veiktspējas uzraudzība un uzlabošana

1. Izpildes pamatrādītāji (KPI)

Sekošana izpildes pamatrādītājiem KPI ir ļoti svarīga, lai novērtētu loģistikas darbību efektivitāti. Kopējais KPI ietver piegādes precizitāti, pasūtījuma izpildes ātrumu un klientu apmierinātības rādītājus. “Logistics Management Group” pārskatā norādīts, ka uzņēmumi, kuri aktīvi uzrauga un uzlabo savus loģistikas KPI, iegūst par 20 % augstākus klientu apmierinātības rādītājus.

Šo mērījumu regulāra pārskatīšana un analizēšana var palīdzēt noskaidrot jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un pārliecināties, ka jūsu loģistikas darbības joprojām atbilst klientu gaidām.

Secinājumi

Loģistikas darbību optimizēšana ir izšķiroši svarīga, lai nodrošinātu atkārtotu iepirkšanos un panāktu uzņēmuma ilgtermiņa panākumus e-komercijā. Sākot no laikus veiktām un precīzām piegādēm, līdz tehnoloģiju izmantošanai un ilgtspējīgas prakses ieviešanai – efektīva loģistika var būtiski uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti. Koncentrēšanās uz šīm svarīgākajām jomām un nemitīga loģistikas procesu uzlabošana var jūsu uzņēmumam nodrošināt izaugsmi un panākumus tiešsaistes tirgus konkurencē.

Uzņēmumam, kurš meklē veidus, kā uzlabot savu loģistiku, būtiskas pārmaiņas var radīt sadarbība ar augstākā līmeņa loģistikas pakalpojumu sniedzēju, kurš pazīstams ar izcilu klientu apkalpošanu, elastību un īsiem pārvadājumu laikiem. Ja meklējat šādu partneri, aicinām izmēģināt mūs. Jums tikai jāuzklikšķina uz saites, kas redzama turpmāk tekstā, un jāaizpilda kontaktinformācijas veidlapa – mūsu pārdošanas komanda ļoti drīz ar jums sazināsies.

Sazināties ar “HRX” tirdzniecības komandu.

Tev varētu arī interēsēt:

Incoterms – kas par tiem jāzina?

28.10 2024 Uncategorized
Uzņēmumi, kas sniedz transporta pakalpojumus, ik dienas saskaras ar starptautiskajiem tirdzniecības noteikumiem (Incoterms). Ļoti svarīgi ir pareizi izvēlēties un piemērot šos līguma nosacījumos norādītos trīs burtu kodus. Tas tādēļ, ka neparedzētās situācijās, kad jāpieņem lēmumi par to, kurš uzņemsies atbildību un maksās par radītajiem zaudējumiem vai papildu izmaksām, uzmanības lokā nonāk līgumā norādītās puses – …

HRX UZŅĒMUMA CEĻŠ UZ OGLEKĻA NEITRALITĀTI

02.10 2024 Uncategorized
HRX uzņēmums uzsāc nozīmīgu pāreju uz ilgtspējību, lai līdz 2035. gadam kļūtu par oglekļa neitrālu kompāniju. Šī iniciatīva ir nozimīga atbilde uz pieaugošajām globālajām bažām par klimata pārmaiņām, jo ​transporta nozare vien rada gandrīz ceturto daļu no Eiropas siltumnīcefekta gāzu emisijām – autotransporta ieguldījums ir vislielākais. Ar šo paziņojumu, pamatojoties uz nesen publicēto 2023. gada oglekļa …

Loģistikas pakalpojumu sniegšana – stratēģiska pieeja

17.07 2024 Uncategorized
Loģistikas pakalpojumu sniegšana ir ļoti svarīga uzņēmējdarbības tēma, kas var būtiski ietekmēt uzņēmuma ienesīgumu un efektivitāti. Rīkojoties stratēģiski, tā var ļaut uzņēmumam strauji uzlabot savu finansiālo stāvokli un konkurētspēju. Šajā rakstā iedziļināsimies loģistikas pakalpojumu sniegšanas sarežģītajos aspektos un dalīsimies ar konkrētu taktiku, kas pēc pieskaņošanas plašākiem uzņēmuma mērķiem var palīdzēt gūt panākumus. Šīs loģistikas stratēģijas …

Vai transporta partneru izvēle ir tīrais sīkums? Kam pievērst uzmanību

18.06 2024 Uncategorized
Daudzi tirdzniecības un ražošanas uzņēmumi, cenšoties samazināt izmaksas, nereti izvēlas transporta partnerus tikai pēc viena kritērija – cenas. Lai gan šāds modelis var atbilst dažu uzņēmumu biznesa modelim, tas var radīt arī nozīmīgus riskus. Lielākie uzņēmumi visā pasaulē, izvēloties piegādātājus, izvēlas daudzpusīgāku pieeju, ņemot vērā kopējo izmaksu ietekmi. Izmantojot šo modeli, uzņēmumiem ir jāizvērtē vairāki …

Galvenās stratēģijas un paraugprakse pieprasījuma plānošanai. Savlaicīgas loģistikas nozīme

16.05 2024 Uncategorized
Pieprasījuma plānošana, kas ir ļoti svarīga piegādes ķēdes pārvaldības daļa, spēj ievērojami palielināt uzņēmuma ieņēmumus un rentabilitāti. Mēs “HRX” saprotam, cik svarīgi šajā procesā ir savlaicīgi veikti pakalpojumi. Šie pakalpojumi ir efektīvas pieprasījuma plānošanas pamatā, ļaujot uzņēmumiem viegli iekļauties visīsākajos termiņos. Šī precizitāte neaprobežojas tikai ar ātru transportu. Apvienojot pieprasījuma plānošanas modeļus ar savlaicīgi veiktiem …

Virzība uz Zilā okeāna stratēģiju: loģistikas stratēģiskā loma jaunu tirgu atklāšanā

03.04 2024 Uncategorized
Tiekšanās pēc dominējoša stāvokļa tirgū ir nebeidzams mērķis sīvi konkurējošajā uzņēmējdarbības pasaulē. Sīvas konkurences pasaulē “Zilā okeāna stratēģijas” koncepcija, ko izveidoja V. Čans Kims (W. Chan Kim) un Renē Maborna (Renée Mouborgne), izceļas ar savu novatorisku pieeju un pilnīgi jaunu skatījumu. Pielietojot šo taktiku, uzņēmumi tiek mudināti ieiet neizpētītos tirgos vai “zilajos okeānos”, kur sīva …